Bij zijn is meemaken!

Koop hier je tickets voor de feestavonden!

Abba A-Fever
Mama Mia Meerkerk | €20,-

Dancing kings & queens opgelet! We transformeren de feesttent om tot een waar disco walhalla met A-Fever op het podium.

DJ SamAce Tim van Werd Oakmadness La Fuente
Lake Church Dance DJ's | €20,-

Met DJ's SamAce, Tim van Werd, Oakmadness en La Fuente wordt het een avond die gaat knallen. Hou dat tentdoek vast!

Jukebox show en Wolter Kroes
Jukebox Meerkerk | €10,-

Gouwe ouwe, gloedje nieuwe, het komt allemaal voorbij in de feestweek. U vraagt, wij draaien.

Meerkerks Talent en Johnny Gold
Meerkerks Talent | €5,-

Meerkerk op het podium, altijd weer een feest. Hoe maak jij je dit jaar onsterfelijk

Dolle Donderdag | €20,-

Deze dolle donderdag denderen we gewoon door met geweldige artiesten op het podium. Wat dacht je van Samantha Steenwijk, Bankzitters en Yves Berendse? Kom van die bank af, want deze avond wil je echt niet missen!

Vrienden van Meerkerk Live met de Top2000 band
Vrienden van Meerkerk Live | €20,-

Een mix van een lach, een traan, meezingen en dansen! Wie is er niet opgegroeid met de mooiste nummers uit de Top 2000? Pop, rock, soul en natuurlijk Nederlandstalige toppers. De Radio2 Top 2000 live band en coverband The Couch laten je het allemaal opnieuw beleven.

Pearl Jozefzoon | €7,50

In de Hervormde Kerk komt Pearl Jozefzoon met haar gospelkoor Total Praise een optreden geven. Deze avond staat los van het feesttent programma en de passe-partouts.

Abseilen van de watertoren | €10,- uitverkocht

Durf jij het aan om in de feestweek van Meerkerk van de watertoren te abseilen? Meld je dan nu aan en grijp deze unieke kans! Onder professionele begeleiding daal je af van het meest herkenbare punt van Meerkerk. Vrijdag 23 augustus, tussen 12.00 - 17.00 uur, vanaf 16 jaar

Laatste Rondje met Noah en Emma Heesters
Laatste Rondje | €20,-

Op deze laatste avond hebben we de ultieme party-machine voor een onvergetelijke avond: Noah! En of dat nog niet genoeg is, sluiten we af met vuurwerk van Emma Heesters!

Passe Partouts
Passe partout | €75,-

Speciaal voor onze leden van Oranjevereniging Wilhelmina! Een passe partout geeft toegang voor iedere feestje in de feesttent. Iedere passe partout is persoonsgebonden.