ZATERDAG 17 AUGUSTUS

9.30 uur: Optocht

De langste polonaise van het jaar! De optocht gaat vanuit Meerkerk een mooie ronde maken via Ameide en Lexmond. Natuurlijk eindigen we dan weer in ons eigen feestelijke dorp.

Er zijn prijzen te verdienen voor de mooiste vijf optochtwagens. Een onafhankelijke jury beoordeelt alle wagens. De prijswinnaars worden vlak voordat we Meerkerk weer binnenrijden bekendgemaakt. Op
woensdagavond, tijdens het gekostumeerd bal, worden de prijswinnaars nog in het zonnetje gezet tijdens de officiële prijsuitreiking.

Inschrijven voor de optocht is niet meer mogelijk.

20.30 uur: Lake Church Dance DJ's

Met DJ’s Sam Ace, Tim van Werd, Oakmadness en La Fuente wordt het een avond die gaat knallen. Stap in de wereld van opzwepende beats en hypnotiserende ritmes tijdens deze onvergetelijke dance avond!

De DJ's

DJ Sam Ace: een jong en snel opkomend DJ talent. De voormalig voetbalster uit Utrecht startte haar DJ carrière in 2019 en draait vooral House en Techhouse.

Tim van Werd: heeft ruim 15 miljoen streams op zijn releases en heeft samengewerkt met Armin van Buuren. Tim draait vooral Melodic house en Techno.

Oakmadness: energiek, dynamisch en vrolijk. Een DJ duo bestaande uit twee beste vrienden uit Asperen. Hun muziekstijl is het best te beschrijven als ‘latin-house’.

La Fuente: een geboren artiest die de wereld rondreist met ruim 350 shows per jaar. Tijdens zijn shows hoor je Techhouse op zijn best: met veel lol en energie. La Fuente komt de tent op zijn kop zetten met zijn laatste hit ‘Ratata’.