DONDERDAG 22 AUGUSTUS

13.30-15.30 uur: Meerkerks rondje sjoelen

Ben jij een meester in sjoelen of wil je gewoon een gezellige middag beleven? Pak je sjoelschijf en kom naar onze fantastische sjoelwedstrijd! Iedereen is
welkom, van jong tot oud, van beginner tot expert. En meedoen kost niets!

20.30 uur: Dolle donderdag met Bankzitters, Samantha Steenwijk en Yves Berendse

Toegang € 20,-

Kom genieten van een doldwaze avond vol muziek en gezelligheid in onze feesttent! Samantha Steenwijk, Bankzitters en Yves Berendse zetten in het hele land vele café’s en feesttenten op zijn kop. We gaan er vanuit dat dit vanavond in Meerkerk ook gebeurt!

De artiesten van Dolle Donderdag

SAMANTHA STEENWIJK:
een Nederlandse zangeres die bekend werd door haar deelname aan talentenjachten zoals ‘Bloed, Zweet & Tranen’ en ‘The Voice of Holland’. Met haar krachtige stem en charismatische optredens trekt ze een breed publiek aan.

BANKZITTERS:
deze populaire YouTube-groep bestaat uit vijf vrienden: Koen, Raoul, Robbie, Matthy en Milo. Ze staan bekend om hun hilarische video’s en brengen hun unieke mix van humor en muziek nu ook naar het podium.

YVES BERENDSE:
Met zijn charmante uitstraling en aanstekelijke nummers zorgt Yves voor een onvergetelijke avond. Het grote publiek leerde hem kennen aan de hand van zijn single ‘Zin in jou’ en hij bestormt nu de hitlijsten met de
hit ‘Terug in de tijd’.