WOENSDAG 21 AUGUSTUS

13.30 uur: Oranje Bingo Spektakel

Bingoboekje € 15,-

Maak je klaar voor een middag vol plezier en geweldige prijzen in de feesttent. Ons Oranje Bingo Spektakel staat voor de deur en we willen jou erbij hebben! Er is ook live muziek van De Heeren van het Goede Leven.

Voor € 15 koop je een boekje waarmee je 10 ronden kunt spelen. De 11e superronde is alleen voor leden met als superhoofdprijs: een fiets mede mogelijk gemaakt door Brouwer Bikes.

13.30-15.30 uur: Wat een ballenzooi!

Sportmiddag voor kids

Heb jij zin in een middag vol sport, plezier en actie? Kom dan naar onze
sportmiddag op het voetbalveld, voor kinderen vanaf 7 jaar. Samen met SV Meerkerk, Volley Meerkerk ’95 en Tennis Club Meerkerk maken we er een leuke middag van, vol verschillende balsporten en spelletjes. Denk daarbij aan bubbelvoetbal, levend twister, blind volleyballen en beerpong met tennisballen. Als je alle spellen hebt gedaan en je scorekaart vol hebt, verdien je iets lekkers!

Trek je creatiefste en sportiefste kleding aan en we hopen jullie allemaal te zien op het voetbalveld!

Deelname op eigen risico.

Meedoen is gratis.

20.30 uur: Gekostumeerd bal met Coronas

Toegang: gratis

Trek je mooiste kostuum aan en stap in een wereld waar alles mogelijk is op ons fantastische gekostumeerde bal! Laat je creativiteit de vrije loop en verbaas iedereen met jouw fantastische outfit. Er zijn leuke geldprijzen te winnen voor de mooist en meest origineel geklede deelnemers.

De band Coronas zorgt voor een interactieve muziekbeleving tijdens
de avond. Zij spelen alles dat aangevraagd wordt, vol vuur en met een
flinke dosis humor, soms theatraal maar altijd dansbaar. Het wordt een onvergetelijk muzikaal avontuur, met steeds weer een onverwachte wending!

22.00 uur: Prijsuitreiking straten, tuinen en optocht

Tijdens het gekostumeerd bal is de prijsuitreiking voor de mooiste straten en tuinen! Een vakkundige jury beoordeelt de straten en tuinen op verlichting,
creativiteit en originaliteit. Verlichte tuinen kunt u tot 1 augustus opgeven via info@oranjeverenigingmeerkerk.nl.

Vanavond worden ook de prijswinnaars van de optocht officieel gehuldigd. De top 5 van de mooiste wagens is al bekend gemaakt tijdens de optocht en vandaag ontvangen zij hun prijs.