Feestweekprogramma 2024

Donderdag 15/8

Passe partouts ophalen

Tussen 19.00 en 21.00 uur kunnen de bestelde passe partouts afgehaald worden in de feesttent. En om goed voorbereid de feestweek in te gaan kan je deze avond alvast muntjes kopen!

Vrijdag 16/8

Opening & Mama Mia Meerkerk

Vanaf 19.00 uur bent u welkom op het Raadhuisplein. Om 19.30 uur openen we de feestweek op een verassende wijze.. De eerste feestavond staat in het teken van Abba. In een knallende meezingshow komen Dancing Queen, Waterloo & Gimme Gimme Gimme en alle andere tijdloze Abba-hits voorbij.

Aanvang: 20.30 uur | Entree €20,-

Zaterdag 17/8

Optocht & Lake Church Dance DJ's

Op zaterdag is de langste polonaise van het jaar! Dan gaat s’ochtends de optocht van start om in een lange polonaise vanuit Meerkerk een mooie ronde te maken via Ameide en Lexmond om s’middags weer te eindigen in ons feestelijke dorp. En s'avonds met DJ's SamAce, Tim van Werd, Oakmadness en La Fuente wordt het een avond die gaat knallen. Hou dat tentdoek vast!

Aanvang: 20.30 uur | Entree €20,-

Zondag 18/8

Tentdienst

In de feesttent in samenwerking met de gezamenlijke kerken.

Aanvang: 14.30 uur

Maandag 19/8

Heel Meerkerk Bakt, Golden Oldies en Jukebox Meerkerk

Alle kids worden uitgedaagd om iets lekkers te bakken en dit