FEESTWEEK

PARKEREN

Parkeren inwoners Meerkerk

Om de feestverlichting in de straten mooi uit te laten komen tijdens de feestweek, is het mooi als de straten zoveel mogelijk autovrij zijn.

We hebben daarvoor extra parkeergelegenheid geregeld achter het oude Caravan Centrum op het industrieterrein (terrein Frank Treuren). Daarnaast kunnen auto’s ook geparkeerd worden bij het voetbalveld en bij de Linde.

Parkeren bezoekers feesttent

Bezoekers van onze feestavonden kunnen hun auto’s parkeren bij sportcomplex De Burcht (het voetbalveld), te bereiken via Burggraaf 5. Hier is extra parkeergelegenheid gecreëerd.

Het is NIET de bedoeling om in de straten in de woonwijk in de buurt van de feesttent te parkeren. Dit zorgt voor overlast voor de bewoners. Bovendien is de straatverlichting, waar vaak maanden aan is gewerkt, dan niet goed zichtbaar.

Wij rekenen op jullie medewerking!

Parkeren feestweek Meerkerk 2024