ZATERDAG 24 AUGUSTUS

11.00-15.00 uur: Expeditie Meerkerk

Wie durft de uitdaging aan en doet op zaterdag 24 augustus mee met Expeditie Meerkerk? Een gezellige en sportieve uitdaging waar je met je buren, familie of vrienden de strijd aangaat met andere teams. Bij de feesttent staan verschillende proeven opgesteld, waar je als teams tegen elkaar gaat strijden. Expeditie Meerkerk start om 11.00 uur en duurt tot ongeveer 15.00 uur.  Elk team bestaat uit minimaal 8 en maximaal 10 personen. De teams mogen een mix zijn van jong en oud(er). Per team moeten er minimaal 6 personen van 16 jaar of ouder zijn. Kinderen vanaf 10 jaar kunnen meedoen in een team.

Wil je meedoen? Stel een team samen, verzin een originele teamnaam en schrijf je in via onderstaand formulier.

De inschrijving is in principe gesloten, we zitten vol. Je kunt je nog wel inschrijven voor de reservelijst.

Deelname is op eigen risico. Een zwemdiploma is verplicht.

13.00-18.00 uur: Foodtruck Festival

We organiseren bij ons feestterrein een geweldig Foodtruck Festival met lekker eten, gezelligheid en livemuziek van Shepards Pie en De Beroerdste Niet! We hopen op mooi weer en een zonnetje, dus neem een kleedje mee zodat je lekker kunt picknicken.

Schmink for smiles is aanwezig om alle kinderen mooi te maken en er is ook een springkussen voor de kids.

SHEPARDS PIE:
een folkband uit regio Hardinxveld. De band vertolkt Ierse en Schotse folkmuziek. De band bestaat uit zes personen en begeleiden zichzelf
met gitaar, mandoline, accordeon, trekharmonica en mondharmonica.

DE BEROERDSTE NIET:
Jan en Jeroen vormen samen een tweekoppige jukebox met livemuziek. Zij spelen van alles; van Radiohead tot Hazes.

20.30 uur: Het laatste rondje

Toegang € 20,-

Het einde van de feestweek is in zicht en we willen dit op een onvergetelijke manier afsluiten! Kom naar deze spetterende feestavond met de meest veelzijdige partyband van Nederland: Noah! Alsof dat nog niet genoeg is, komt ook Emma Heesters langs om de feestweek met ons tot een knallend einde te brengen.

NOAH:
een fenomenale party-machine die je meeneemt op een opwindende reis door de grootste hits en foutste nummers van de afgelopen vijftig jaar. Met een gigantisch repertoire dat alle genres omvat, zet Noah de dansvloer in vuur en vlam met hun vette medleys.

EMMA HEESTERS:
deze gepassioneerde zangeres zingt zowel Nederlandstalige als Engelstalige nummers. Ze is vooral bekend geworden door haar Youtube kanaal en haar
deelname aan de Beste Zangers in 2019 en heeft inmiddels mooie samenwerkingen op haar naam staan.

22.30 uur: Afsluiting feestweek met vuurwerk

We sluiten de feestweek officieel af (maar feesten daarna nog even door). Dat doen we door middel van een adembenemende vuurwerkshow. Zichtbaar vanaf ons feestterrein bij de tent, maar natuurlijk ook daarbuiten.