VRIJDAG 23 AUGUSTUS

9.00-10.30 uur: Dorpsontbijt

Op het Raadhuisplein

Kom samen met je vrienden, familie of buren genieten van een heerlijke ochtend vol lekker eten en gezelligheid bij het dorpsontbijt! Neem je eigen bord en bestek mee naar het dorpsontbijt op het Raadhuisplein.*
Tickets (€ 3,-) kunnen tot en met donderdag 15 augustus gekocht worden bij de klantenservicebalie in de Plus en bij de KIOSK. De volledige opbrengst wordt geschonken aan de Voedselbank.

* Bij slecht weer, verplaatsen we het dorpsontbijt naar de feesttent. Dat communiceren we via onze social media kanalen.

12.00 - 17.00 uur: Abseilen van de watertoren

Deelname: €10,- | vanaf 16 jaar

Durf jij het aan om in de feestweek van Meerkerk van de watertoren te abseilen? Meld je dan nu aan en grijp deze unieke kans! Onder professionele begeleiding daal je af van het meest herkenbare punt van Meerkerk.

Vanaf 16 jaar, geheel op eigen risico.

13.30-15.00 uur: Kinderdisco met Bella Ballon

Toegang: gratis voor leden (op vertoon van de ledenkaart aan de deur), € 5,- voor niet-leden

Ben je klaar voor een betoverende ervaring vol kleur, plezier en ongelofelijke balloncreaties? Bella Ballon is dé artiest die met ballonnen de wildste figuren tot leven brengt. Stap binnen in de magische wereld van Bella Ballon en zing en dans met haar mee!

19.30 uur: Muziek in de kerk met Pearl Jozefzoon

Toegang: € 7,50

Een bijzonder concert in de Hervormde kerk! De getalenteerde zangeres Pearl Jozefzoon verzorgt samen met haar gospelkoor Total Praise een onvergetelijk optreden in de sfeervolle kerk. Dit concert belooft een mooi muzikaal samenzijn te worden!

Met een deel van de opbrengst van de entree ondersteunen we het
goede doel ‘Victory4All’.

20.30 uur: Vrienden van Meerkerk

Maak de stem en heupen los en bereid je voor op een heerlijke avond, boordevol muzikale hoogtepunten uit de Top 2000 aller tijden. Een lach, een traan, meezingen en meedansen, het kan allemaal tijdens Vrienden van Meerkerk Live.

THE COUCH:

Deze band staat bekend om hun energieke optredens en veelzijdige repertoire. Ze spelen alles van rock en pop tot soul en funk, en weten elk publiek in beweging te krijgen!

TOP2000 LIVE:

Wat begon als een lijstjesfeestje bij Radio2 is inmiddels uitgegroeid tot een nationaal cultureel fenomeen dat generaties verbindt. Vanwege 25 jaar Top 2000 gaat Top 2000 Live in 2024 op een aantal locaties groots uitpakken. Vergezeld van een dertig man tellend orkest zal de band dit jaar een aantal spectaculaire jubileumshows op de planken brengen en worden de vele liefhebbers en fans getrakteerd op een extra feestje.