DINSDAG 20 AUGUSTUS

13.30 uur: Wind in de wielen: verken het prachtige polderlandschap

Inschrijven 13.00 uur.

Op de fiets kun je de mooie Alblasserwaard toch het beste verkennen! Daarom hebben wij verschillende fietstochten voor jullie samengesteld.
Natuurlijk is er de vertrouwde sportieve fietspuzzeltocht van ongeveer 30 kilometer door onze mooie omgeving. De prijsuitreiking is rond 17.00 uur (na het optreden van Monique Smit tijdens Kids pop).

Voor kinderen tot ongeveer 10 jaar is er een kindertocht van 5 kilometer door het dorp. Het is ook mogelijk om deze tocht te wandelen (eventueel met de kinderwagen). Ook hier zijn leuke prijsjes te winnen.
Deze prijsuitreiking is om ongeveer 15.45 uur.

Daarnaast is er voor de meer geoefende fietser een uitdagende en adembenemende wielertoertocht samengesteld.
Afstand: 90-100 kilometer.

Voor alle tochten kun je je vanaf 13.00 uur inschrijven (start 13.30 uur).

Meedoen is gratis.

15.00 uur: Kinderdisco met Monique Smit

Toegang: gratis voor leden (op vertoon van de ledenkaart aan de deur), € 5,- voor niet-leden.

Speciaal voor onze jonge muziekliefhebbers komt Monique Smit naar onze feesttent. Zing en dans mee met Monique terwijl ze haar leukste kinderhits ten gehore brengt. Monique Smit is bekend geworden door Nederlandse popliedjes, maar is nu niet meer weg te denken uit de kinderpop. Met inmiddels twee succesvolle albums, groeien hele generaties op met haar aanstekelijke kinderliedjes.

17.00 uur: Prijsuitreiking fietspuzzeltocht en Heel Meerkerk Bakt kids
19.30 uur: Meerkerks Talent
met Henk Wijngaard en Johnny Gold

Heb jij een verborgen talent dat heel Meerkerk moet zien? Geef je op voor de enige echte Meerkerkse talentenjacht en schitter op het podium! Kun je
zingen, dansen, playbacken, goochelen of heb je andere skills? Verras het publiek en wie weet ben jij de winnaar!

Henry Wessels leidt ons door deze spectaculaire avond. We beginnen de avond met de jonge Meerkerkse talenten. Daarna komst Henk Wijngaard optreden en komen de acts van de volwassen Meerkerkse talenten. We sluiten de avond af met een optreden van Johnny Gold.

Wil je meedoen met Meerkerks Talent? Meld je dan aan via onderstaand formulier.