MAANDAG 19 AUGUSTUS

11.00 - 12.00 uur: Heel Meerkerk bakt | kids

Houd jij van bakken en wil jij jouw creaties aan iedereen laten zien? Doe dan mee met onze bakwedstrijd voor kinderen! Laat je creativiteit en bakvaardigheden zien en bak een feestelijke feestweektaart. Denk daarbij aan het thema van je straat, of verwerk bijvoorbeeld je lievelingskleur of  favoriete smaak in de taart. Nederlands Kampioen Banketbakster Marloes den Hartog uit Meerkerk staat aan het hoofd van de jury en beoordeelt de
taarten. Er zijn twee leeftijdscategorieën: 6-11 jaar en 12-16 jaar.

Het is de bedoeling dat je vooraf thuis je taart bakt en deze tussen 11.00 en 12.00 uur inlevert in de tent. De jury beoordeelt de taarten en maakt de prijswinnaar dinsdag na het optreden van Monique Smit bekend. Je kunt daarbij een workshop van Perfri winnen. Doe je mee? Meld je aan via onderstaand formulier.

14.00 - 17.00 uur: Golden Oldies met Saskia en Serge

Toegang: € 5,- voor leden (aan de deur op vertoon van de ledenkaart) / € 7,50 voor niet-leden.

Kom naar deze bijzondere middag met tijdloze muziek van Saskia en Serge. Beleef samen een middag vol herinneringen en plezier. Geniet van fijn gezelschap, mooie muziek met daarbij een kopje koffie of thee met wat lekkers.

De muzikale reis van het zangduo Saskia en Serge begon in de jaren zestig.
Hun muziek kenmerkt zich door hun harmonieuze samenzang en het
vermogen om persoonlijke en emotionele verhalen te vertellen door hun liedjes.

18.30 - 21.30 uur: Lasergamen in de Linde

Ben jij klaar om de strijd aan te gaan in een adembenemend lasergame avontuur? We nodigen je uit voor een onvergetelijke avond vol spanning, tactiek en plezier.

Je kunt je niet meer opgeven hiervoor.

20.30 uur: Jukebox Meerkerk met Wolter Kroes

Het decor bestaat uit een levensgrote jukebox met lichtgevende billboards waar DJ Tony Casanova in staat. Vanuit de jukebox maakt hij samen met zijn team een feestavond om nooit te vergeten. De show begint met een spetterende opening waarna onze billboards met de grootste (o.a. foute) hits worden geactiveerd. Met één druk op de knop blijven er 2 hits over en dan is het aan het publiek om een keuze te maken; wordt het het nummer links, of het nummer rechts?

En wil je Wolter Kroes horen deze avond? Dat kan live! Hij komt namelijk optreden in onze feesttent! Wolter Kroes werd bekend met de hit ‘Ik heb de hele nacht liggen dromen’. Hij staat bekend om elk publiek mee te krijgen met zijn vrolijke muziek!